PACZKOMAT INPOST 9,90 ZŁ  •  14 DNI NA ZWROT TOWARU

Najczęstsze pytania

WYSYŁKA


Q: Czy jest możliwość śledzenia mojego zamówienia?

A: Etapy zamówienia możesz śledzić w zakładce Moje Konto > Historia Zamówień. Ponadto do każdego zamówienia realizowanego przesyłką kurierską otrzymasz link do śledzenia paczki.


Q: Czy przy przesyłce kurierskiej otrzymam kod śledzenia?

A: Oczywiście, niezwłocznie po wysyłce otrzymasz kod, dzięki któremu będziesz mógł śledzić drogę swojej paczki.


Q: Ile trwa dostawa zamówienia?

A: Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 4 dni roboczych. Czas dostawy dla przesyłek kurierskich to 24-48 godziny.


Q: Czy realizujecie Państwo wysyłkę do innych krajów?

A: Obecnie w naszym sklepie nie ma możliwości wysyłki produktów do innych krajów niż Polska.


Q: Czy mając 13 lat mogę robić zakupy w Państwa sklepie?

A: Tak, umowa kupna-sprzedaży może być zawarta za zgodą rodziców lub opiekuna prawnego, od 13-go roku życia.

 

PRODUKT


Q: Dlaczego zamówiony produkt różni się nieznacznie kolorem od tego na zdjęciu?

A: Staramy się, aby kolory produktów widoczne na zdjęciach najlepiej odzwierciedlały ich realny wygląd, jednakże z uwagi na różnice w jasności, poziomie nasycenia kolorów, rodzajach matryc oraz innych ustawień wyświetlania zależnych od ustawień ekranu/monitora klienta, kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zdjęć widocznych w karcie produktu.


Q: Na zdjęciach produktu widzę kilka różnych produktów. Skąd mam wiedzieć, który produkt przyjdzie w paczce?

A: Proszę sprawdzić jaki kolor widnieje w tytule produktu.


Q: Czy zakupione u Państwa produkty są nowe czy używane?

A: Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są nowe.


Rękojmia podana w miesiącach w opisie produktu w innym przypadku 12 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje wodoszczelności, wodoodporności, kontaktu z cieczą, zalania, zmian temperatur w okresie wzmożonej wilgotności. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wywołanych z winy nieprawidłowego użytkowania sprzętu.

  • Czas gwarancji podany w miesiącach
  • Zasięg podany w metrach
  • Brak możliwości zmiany koloru zakupionego w danej aukcji
  • Przekątna ekranu podana w calach
  • Czas czuwania podany w godzinach lub dniach

 


PŁATNOŚCI


Q: Jakie sposoby płatności są możliwe w Państwa sklepie?

A: W naszym sklepie są dwie metody płatności są to płatność przez DotPay lub przelew tradycyjny,


Q: Gdzie mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?

A: Fakturę otrzymasz jeśli podczas składania zamówienia uzupełnisz pole NIP oraz Nazwa firmy lub zaznaczysz opcję faktura na osobę fizyczną.

Faktury wystawiamy do 14-go dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego od daty zakupu (na firmę) oraz w ciągu 90 dni (na osobę fizyczną).


Q: Czy mogę otrzymać fakturę ProForma?

A: Oczywiście, aby otrzymać fakturę ProForma, prosimy o email na adres magazyn@elektrodzik.pl, z informacją jakich zamówień i produktów dotyczy faktura.

W kolejnych etapach należy złożyć zamówienie przez sklep oraz je opłacić. Po zaksięgowaniu środków na podany adres e-mail otrzymasz fakturę VAT.


Q: Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?

A: Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne. Płatności obsługuje firma DotPay S.A, która oferuje w pełni zabezpieczone płatności internetowe. Dodatkowo umożliwiamy klasyczny przelew na konto. Właścicielem sklepu jest polska firma, która posiada numer GIOŚ, jest zgłoszona w GIODO oraz podlega polskim prawom konsumenta.


Q: Dlaczego nie otrzymałem paragonu fiskalnego wraz z dostarczonym produktem?

A: Obecnie nasza firma jest ustawowo zwolniona z posiadania kasy fiskalnej. 


ZWROTY & INNE


Q: Czy Państwa produkty są objęte gwarancją?

A: Gwarancja podana w ilości miesięcy jest widoczna w opisie produktu.

Oficjalna witryna UOKiK dostępna pod adresem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/


Q: Czy w Państwa sklepie można kupować produkty hurtowo?

A: Aby otrzymać ofertę hurtową na konkretne produkty prosimy o kontakt email na skrzynkę magazyn@elektrodzik.pl


Q: Czy mogę odwołać zamówienie lub zwrócić produkt, jeśli jest on w transporcie/dostawie?

A: Produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić. Aby dokonać odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym fakcie mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, a następnie odeślij nienaruszony produkt w ciągu kolejnych 14 dni.

Jeśli produkt jest jeszcze w drodze do klienta, musi on wstrzymać się ze zwrotem, aż produkt fizycznie do niego dotrze, celem odesłania z tytułu odstąpienia od umowy. Wyjątkiem są produkty zakupione przez firmy na FV.


Q: Produkt dotarł, ale niestety jest uszkodzony. Jak mogę go reklamować?

A: W przypadku kiedy produkt dotrze do kupującego uszkodzony konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz odesłanie uszkodzonego produktu wraz z uzupełnionym, ww protokołem oraz formularzem reklamacyjnym dostępnym jako Załącznik 1 w regulaminie sklepu, na adres firmy.

 

Wydawca niniejszego serwisu internetowego, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych, reklamowych i dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą stosować je także współpracujące z nami firmy badawcze i reklamodawcy. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.
Elektrodzik zwolnił?
Naciśnij aby przyśpieszyć!