Najczęstsze pytania
WYSYŁKA
Q: Czy jest możliwość śledzenia mojego zamówienia?
A: Etapy zamówienia możesz śledzić w zakładce Moje Konto > Historia Zamówień. Ponadto do każdego zamówienia realizowanego przesyłką kurierską otrzymasz link do śledzenia paczki.
Q: Czy przy przesyłce kurierskiej otrzymam kod śledzenia?
A: Oczywiście, niezwłocznie po wysyłce otrzymasz kod, dzięki któremu będziesz mógł śledzić drogę swojej paczki.
Q: Ile trwa dostawa zamówienia?
A: Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 4 dni roboczych. Czas dostawy dla przesyłek kurierskich to 24-48 godziny.
Q: Czy realizujecie Państwo wysyłkę do innych krajów?
A: Obecnie w naszym sklepie nie ma możliwości wysyłki produktów do innych krajów niż Polska.
Q: Czy mając 13 lat mogę robić zakupy w Państwa sklepie?
A: Tak, umowa kupna-sprzedaży może być zawarta za zgodą rodziców lub opiekuna prawnego, od 13-go roku życia.
PRODUKT
Q: Dlaczego zamówiony produkt różni się nieznacznie kolorem od tego na zdjęciu?
A: Staramy się, aby kolory produktów widoczne na zdjęciach najlepiej odzwierciedlały ich realny wygląd, jednakże z uwagi na różnice w jasności, poziomie nasycenia kolorów, rodzajach matryc oraz innych ustawień wyświetlania zależnych od ustawień ekranu/monitora klienta, kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zdjęć widocznych w karcie produktu.
Q: Na zdjęciach produktu widzę kilka różnych produktów. Skąd mam wiedzieć, który produkt przyjdzie w paczce?
A: Proszę sprawdzić jaki kolor widnieje w tytule produktu.
Q: Czy zakupione u Państwa produkty są nowe czy używane?
A: Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są nowe.
Rękojmia podana w miesiącach w opisie produktu w innym
przypadku 12 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje wodoszczelności, wodoodporności,
kontaktu z cieczą, zalania, zmian temperatur w okresie wzmożonej wilgotności.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wywołanych z winy nieprawidłowego
użytkowania sprzętu.
- Czas gwarancji
podany w miesiącach
- Zasięg
podany w metrach
- Brak
możliwości zmiany koloru zakupionego w danej aukcji
- Przekątna
ekranu podana w calach
- Czas
czuwania podany w godzinach lub dniach
PŁATNOŚCI
Q: Jakie sposoby płatności są możliwe w Państwa sklepie?
A: W naszym sklepie są dwie metody płatności są to płatność przez DotPay lub przelew tradycyjny,
Q: Gdzie mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?
A: Fakturę otrzymasz jeśli podczas składania zamówienia uzupełnisz pole NIP oraz Nazwa firmy lub zaznaczysz opcję faktura na osobę fizyczną.
Faktury wystawiamy do 14-go dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego od daty zakupu (na firmę) oraz w ciągu 90 dni (na osobę fizyczną).
Q: Czy mogę otrzymać fakturę ProForma?
A: Oczywiście, aby otrzymać fakturę ProForma, prosimy o email na adres magazyn@elektrodzik.pl, z informacją jakich zamówień i produktów dotyczy faktura.
W kolejnych etapach należy złożyć zamówienie przez sklep oraz je opłacić. Po zaksięgowaniu środków na podany adres e-mail otrzymasz fakturę VAT.
Q: Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?
A: Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne. Płatności obsługuje firma DotPay S.A, która oferuje w pełni zabezpieczone płatności internetowe. Dodatkowo umożliwiamy klasyczny przelew na konto. Właścicielem sklepu jest polska firma, która posiada numer GIOŚ, jest zgłoszona w GIODO oraz podlega polskim prawom konsumenta.
Q: Dlaczego nie otrzymałem paragonu fiskalnego wraz z dostarczonym produktem?
A: Obecnie nasza firma jest ustawowo zwolniona z posiadania kasy fiskalnej.
ZWROTY & INNE
Q: Czy Państwa produkty są objęte gwarancją?
A: Gwarancja podana w ilości miesięcy jest widoczna w opisie produktu.
Oficjalna witryna UOKiK dostępna pod adresem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Q: Czy w Państwa sklepie można kupować produkty hurtowo?
A: Aby otrzymać ofertę hurtową na konkretne produkty prosimy o kontakt email na skrzynkę magazyn@elektrodzik.pl
Q: Czy mogę odwołać zamówienie lub zwrócić produkt, jeśli jest on w transporcie/dostawie?
A: Produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić. Aby dokonać odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym fakcie mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, a następnie odeślij nienaruszony produkt w ciągu kolejnych 14 dni.
Jeśli produkt jest jeszcze w drodze do klienta, musi on wstrzymać się ze zwrotem, aż produkt fizycznie do niego dotrze, celem odesłania z tytułu odstąpienia od umowy. Wyjątkiem są produkty zakupione przez firmy na FV.
Q: Produkt dotarł, ale niestety jest
uszkodzony. Jak mogę go reklamować?
A: W przypadku kiedy produkt dotrze do
kupującego uszkodzony konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz odesłanie uszkodzonego produktu wraz
z uzupełnionym, ww protokołem oraz formularzem reklamacyjnym dostępnym jako Załącznik 1 w regulaminie sklepu, na
adres firmy.